  • Data: 2007-02-28 21:41:22
    Temat: Re: umowa najmu lokalu a Kc a Ustawa o ochronie praw lokatorów
    Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam podobny problem dotyczacy najmu, wczesiej wydawalo mi sie ze nadrzedne
    znaczenie ma umowa, a nastepnie KC, zreszta ja w swojej umowie najmu mam
    paragraf, ze w kwestiach nie ujetych w umowie regulacje zgodnie z KC.

    Myslalam, aby trzymac sie zasady miesiecznego wypoiwedzenia, ale poniewaz
    mam tak beznadziejnych lokatorow, to z checia sie ich pozbede wczesniej.

    W ogole te regulacje wydaja mi sie dziwne i rodzace wiele watpiwosci i
    dwuznacznosci.

    J.