  • Data: 2002-09-04 14:53:53
    Temat: Re: umowa na czas okreslony !!!! prosze o pomoc prawnika...
    Od: "vai" <u...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach>
    > ja place 2000 zl miesiecnie i tez regularnie
    > i mam w poszanowaniu to czy moge zerwac umowe czy nie
    > kupuje telefon wtedy kiedy jest mi potrzebny (nie myslac o wypowiedzeniu)
    ... ja tez, ale o powodach mojej rezygnacji dalej...
    ... btw... przeczytaj archiwum. tam beda opisane moje przejscia z era...

    > jest jeszcze regulamin, ktory mowi o warunkach umowy i cala reszta na
    ktorej
    > owa
    > siec moze bazowac. Ewentualnie mozesz wyjsc na prostackiego cwaniaka nic
    nie
    > zyskujac.
    ... w regulaminie z tego co pamietam nie ma wzmianki ze umowy na czas
    nioekreslony nie moga byc krotsze niz xxxx...

    > a to czy ktos jest kompetentny nie w ten sposob CI oceniac.
    > Pomylic sie moze kazdy
    ... mojemu opiekunowi weszlo to w nawyk. wuerz mi... :'(

    > Za to ze w Polsce sa sami cwaniacy to juz standard
    ... mowilbys inaczej wiedzac co przeszedlam dzieki "sprawnym" dzialaniom
    znienawdzonaj juz przeze mnie sieci...
    ... niemniej jednak pozdrawiam...