  • Data: 2012-09-22 16:20:59
    Temat: Re: umowa bezpieczna najmu
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może po prostu sprzedaj nieruchomość i zainwestuj w coś o mniejszym
    > ryzyku? AFAIK stopa zwrotu z nieruchomości jest porównywalna ze
    > stopą zwrotu z lokaty, a ryzyko dużo większe.

    a kto w dzisiejszych czasach ma tyle gotowki, zeby wplacac na lokaty i z
    tego korzystac?!
    poza tym kupowanie mieszkan na wynajem za gotowke jest bezsensem.
    jesli juz to tylko na kredyt i to nawet bez wkladu wlasego.
    gotowka ma duzo wieksza wartosc na moim koncie niz ulokowana w mieszkaniu,
    ktore przynosi np. 1200-1600 pln/mies. (a masz zamrozone np. 200 tysi)
    ja wole miec 400 na czysto po zaplacie raty kredytowej ;)

    > IMHO prawnie się nie zabezpieczysz. Jak lokator *będzie chciał*
    > i będzie znać prawa mu przysługujące, to niewiele będziesz mógł
    > zrobić.

    takich jest od 1-3 proc. - jeszcze na szczescie na takich nie trafilem, poza
    tym np. studenci wchodza dopiero w zycie i wieksozsc chce miec czyste konto.

    > A możesz osiągnąć inny skutek: osoby widzące niesamowicie obostrzoną
    > umowę najmu dojdą do wniosku, że masz ich za osoby nieuczciwe, albo
    > że warunki przez Ciebie proponowane są nierynkowe i po prostu nikomu
    > lokalu nie wynajmiesz.

    albo odwrotnie, widza, ze maja do czynienia z kims swiadomym i doswiadczonym
    i wola tez sie dobrze zabezpieczyc umowa przed nieuczciwymi wynajmujacymi :)
    ja mam umowe na 6 stron i jakos wynajmuje co roku mieszkania ludziom,
    ktorych wybiore na najemcow-po odsianiu chwastow, ktorzy mysla, ze sa Panami
    swiata,
    bo placa.

    --
    pozdrawiam, wromek