  • Data: 2006-11-01 02:25:04
    Temat: Re: umowa TVSAT c.d.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tea" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4547bb20$0$17959$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > No zapomniałem że 99% ludzi ma w domu zapasowy dekoder.

    Więcej niż przypuszczasz. Zawsze można pożyczyć jakiegoś analogowego
    złoma od sąsiada lub przynieść go z piwnicy. Ale nie mart się, dzięki temu,
    że wiele ludzi sądzi, iż do ustawienia anteny wymagana jest wiedza
    techniczna na poziomie wyższej uczelni, ta branża ma z czego żyć.
    No chyba, że kogoś na to stać i zamiast pieprzyć się z wierceniem dziur
    (bo imho to jest najbardziej upierdliwe zajęcie w nie zawsze wygodnej
    pozycji), woli zapłacić za montaż. Śmieszne mi się jedynie wydaje późniejsze
    jojczenie z tego powodu na grupie.

    * Ustawiłem w życiu z 6-8 anten TV SAT i jak najbardziej twierdzę, że
    człowiek posiadający jako takie techniczne pojęcie i wiedzę ogólną,
    potrafiący logicznie myśleć (aby zacząć ustawienie anteny pi x oko tak jak
    ma sąsiad) bez problemu to zrobi. Przy odrobinie wprawy i obecności anteny
    sąsiada w zasięgu wzroku, powiem nawet, że bez większego wysiłku można się
    zgrubnie wstrzelić w sygnał w ciągu kilkunastu sekund.