  • Data: 2004-11-02 23:39:05
    Temat: Re: ulica jest moja (sic!)
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Autor: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=33342734
    .

    > Nie. Ale możesz mu swoja zgodę wypowiedzieć. Powinien wówczas > przeparkować.
    > Jak nie przeparkuje, to zostaje pozew do sądu o zaniechanie
    > naruszania własności.

    A jeśli samochód to wiadomość pozostawiona na Grupie Dyskusyjnej
    a ulica to sprzęt komputerowy przechowujący posty
    to czy właściciel "ulicy" ma prrawo usunąć nie swój "samochód"?
    PS. zauważ, że ani posta na który odpowiedziałeś ani Twojego
    posta NIE MA JUŻ NA SERWERACH USENETU.
    Kto je usunął?? Na jakiej podstawie prawnej???
    E...@R...pl