  • Data: 2007-03-16 13:39:18
    Temat: Re: ukryte wady pojazdu - po pół roku od kupna
    Od: "sanczes" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przepraszam , nie miałem zamiaru takiej burzy wywoływać, "sklepanie gościowi
    miski" miało charakter głównie metaforyczny, natomiast mówiąc o stworzeniu
    precedensu bardziej chodziło mi o to, żeby jeden z drugim cwaniaczek
    wiedział czym grozi taki proceder, nie słyszałem dotychczas o ukaraniu bądź
    postępowaniu prokuratorskim
    Zaś powoływanie się na sprawę tzw "wanny wassermana " dobitnie świadczy o
    niskich lotach piszącego.
    Proszę zrozumieć, że nie byłem w stanie rozpoznać pęknięcia ramy w chwili
    zakupu nawet zdejmując owiewki , po półrocznym użytkowaniu drgania zrobiły
    swoje, szpachla zaczęła siękruszyć i odsłoniła tajemnicę.
    Jak miałem się poczuć kiedy zdałem sobie sprawe, że jeździłem "żywą
    torpedą".
    Jeżdżę motocyklem od 1986 r i dotychczas z własnej winy nie miałem żadnych
    poważnych wypadków, więc nie chciałbym żeby to się stało z powodu czyjejś
    beztroski, bezmyślności czy wręcz bandytyzmu.
    Ilu ludzi rocznie kończy żywot przez takie zabiegi - nikt nie wie.
    Chciałbym tylko przykładnie potraktować kogoś kto jest na tyle perfidny,że
    szafuje ludzkim życiem.
    pozdrawiam wszystkich
    szczególnie jednośladowych prawników