    From: "Jakub Gębczak" <jakub@[delete.it]futurenova.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uczucia religijne
    Date: Sat, 6 Nov 2004 09:14:19 +0100

    > Czyjaś prywatna strona nie jest miejscem publicznym. Po nazwie można
    > skapować jaką treść będzie zawierać;)Gdyby Cię to "urażało" to przecież
    > byś wyszedł a nie dogłębnie analizował.

    Racja, ale taka argumentacja skutecznie bronilaby tez np. autorow stron
    pedofiliskich.
    Juz po pierwszym "looknieciu" na strone byloby wiadomo co zawiera i kazdy
    ktory nie chcialby tego ogladac moglby wyjsc.
    Dalej, istnieje w prawie (z tego co wiem) koniecznosc tworzenia ostrzezen do
    stron erotycznych (na wejsciu), informujacych o tresci strony). To rowniez
    mozna by obalac interrpetacja ze nie jest to potrzebne gdyz tytul badz
    pierwsze z gory zdjecie by juz informowalo o charakterze strony i nie trzeba
    go doglebnie analizowac.

    --
    Jakub Gębczak