  • Data: 2006-09-08 06:44:04
    Temat: Re: uciekinier.
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie dotyczace gdzie mozna zglosic ze w Polsce przebywa nielegalnie
    > bez papierow osoba z Ukrainy .

    A skad masz wiedze, że przebywa nielegalnie? Jesli to prawda, wystarczy zgłosić
    Strazy Granicznej, ale nie bardzo rozumiem, co dla Ciebie stanowi o nielegalnosci
    przebywania, uzyskanie wizy do Polski w Ukrainie to jest kwestia wypełnienia jednego
    formularza i odczekania 2 godzin. Potem wszystko jest "legalne". Na wydalenie
    Ukraińca z wizą bo tak sie chce ksenofobicznej Anuni bym nie liczył.

    Wojtek