  • 1. Data: 2006-09-07 17:35:01
    Temat: uciekinier.
    Od: "Anunia" <a...@g...pl>

    Witam .
    Mam pytanie dotyczace gdzie mozna zglosic ze w Polsce przebywa nielegalnie
    bez papierow osoba z Ukrainy .
    mieszka w bloku naduzywa alkoholu robi awantury straszy ludzi.
    Jest uciazliwa osoba .
    Policja nie daje rady bo zawsze jakos sie wywinie i ucieknie .
    Czy mozna cos takiego zglosic w ambasadzie naprzyklad i jakie sa mozliwosci
    takiej ambasady czy jest szansa zeby taka osobe wydalic z naszego kraju ?
    Prosze o konkretne odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-09-07 17:39:53
    Temat: Re: uciekinier.
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 19:35:01 +0200, Anunia napisał(a):

    > Czy mozna cos takiego zglosic w ambasadzie naprzyklad i jakie sa mozliwosci
    > takiej ambasady czy jest szansa zeby taka osobe wydalic z naszego kraju ?

    Zgłoś to do straży granicznej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-08 06:27:45
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 19:35:01 +0200, Anunia napisał/napisała:
> [...]
    > takiej ambasady czy jest szansa zeby taka osobe wydalic z naszego kraju ?

    Policja, straz miejska, straz graniczna.. zawsze mozesz isc do gazet i
    opisac bezsilnosc wladz + ew. dziury w granicach ;))

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 4. Data: 2006-09-08 06:44:04
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie dotyczace gdzie mozna zglosic ze w Polsce przebywa nielegalnie
    > bez papierow osoba z Ukrainy .

    A skad masz wiedze, że przebywa nielegalnie? Jesli to prawda, wystarczy zgłosić
    Strazy Granicznej, ale nie bardzo rozumiem, co dla Ciebie stanowi o nielegalnosci
    przebywania, uzyskanie wizy do Polski w Ukrainie to jest kwestia wypełnienia jednego
    formularza i odczekania 2 godzin. Potem wszystko jest "legalne". Na wydalenie
    Ukraińca z wizą bo tak sie chce ksenofobicznej Anuni bym nie liczył.

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-09-08 09:44:15
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Anunia napisał(a):
> [...]
    > Jest uciazliwa osoba .
    > Policja nie daje rady bo zawsze jakos sie wywinie i ucieknie .

    toż to chyba jakiś rambo jak policja sobie z nim nie radzi
    napisz skargę do komendanta policji ze jego funkcjonariusze są bezsilni
    moze wyśle antyterrorystów no bo rutkoski ci nie pomoże bo juz siedzi
    a tak powaznie to jak facet zakłóca spokój straszy ludzi jak piszesz to
    są odp.paragrafy napisac zawiadomienie o przestępstwie ipo problemie
    adam

  • 6. Data: 2006-09-08 18:49:26
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > a tak powaznie to jak facet zakłóca spokój straszy ludzi jak piszesz to są
    > odp.paragrafy napisac zawiadomienie o przestępstwie ipo problemie

    Ja bym zaczal od dzielnicowego, ktory ma troche wiecej czasu na
    "przypadkowe" wizyty i bedzie wiedzial, jak dalej sprawe pokierowac. Zawsze
    latwiej takiego ujac "z przypadku". A do Ciebie, drogi Adamie: wielkie
    litery, gramatyka, ortografia, interpunkcja, stylistyka. Marsz z powrotem do
    szkoly podstawowej! ;>

    Pozdrawiam,

    Tiger