  • Data: 2003-01-25 00:20:18
    Temat: Re: uciązliwy sąsiad
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b0r2m6$goq$1@news.tpi.pl>, Piotr Zet wrote:
    > Też podobny problem. Mam małe dzieci(2 i 5-latek). Sąsiadce z dołu również
    > przeszkadza, że czasem biegają po domu. Nie może zrozumieć, że takiemu dziecku
    > nie da się wytłumaczyć, żeby maszerowało na paluszkach. Czy na tej podstawie
    > można stwierdzić, że "na wszystko im pozwalamy" ? A może mamy je przywiązywać
    > do kaloryfera ? ;-)

    A możesz mi wytłumaczyć (bo nad wyraz często spotykam taką postawę) co to
    właściwie kogo obchodzi, że Ty nie możesz upilnować swoich dzieciaków? Czy
    Twoje dzieci to problem sąsiadów? A jakby sąsiad kupił sobie psa który
    ujadałby budząc wam wasze pociechy, a na słuszne wasze pretensje żachnał
    się i z głupkowatym uśmieszkiem powiedział do swojej małżonki "..nie
    może zrozumieć że takiemu psu nie da się wytłumaczyć żeby nie szczekał"?
    Sory Piotrze ale wasze dzieci to wasz problem i sam fakt że robią co robią
    normalne dzieci nie może być powodem aby zakłócać innym spokój. No chyba
    że uzgadniałeś z sąsiadami fakt poczęcia i urodzenia.

    --
    Marcin