  • Data: 2006-12-16 16:15:55
    Temat: Re: ubliżanie w miejscu publicznym
    Od: "incognito" <k...@...nie.grupa> szukaj wiadomości tego autora

    news:em15d0$9bn$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ty tak rozwiązujesz swoje dyskusje?

    Nie,jak czegoś nie wiem to się nie odzywam-a nie traktuję pytającego jak
    *kretyna*

    > A twój post to co innego niż wymądrzanie się?

    Najgorsze jest to że t.z.w. moje "wymądrzanie sie" mówi o problemie tej
    grupy!

    > A uświadomienie komuś że sprawa prywatna-skargowa kosztuje to nie pomoc?

    Nie-to jest po prostu "zbycie" gościa-jeśli chciałbyś pomóc to byś
    odpowiedział zwięźle i rzeczowo.

    > "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy.

    A co miałbyś powiedzieć? Nie znam odpowiedzi więc się zamknąłem?