  • Data: 2006-12-16 16:55:13
    Temat: Re: ubliżanie w miejscu publicznym
    Od: "incognito" <k...@...nie.grupa> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamiast pisać to co piszesz, czyli sie wymądrzać, odpowiedz autorowi.

    Ja po prostu nawiązuje do "spychologii" stosowanej w tej grupie-albo
    odsyłanie do archiwum albo inna "spychologia" - nie znam odpowiedzi to się
    nie odzywam-dlaego nie"linczuję" autora,tylko *kretyńskie* "mądrości" - nie
    masz pełnej,przejżystej odpowiedzi-to się nie odzywaj-to jest moje motto! Bo
    w przeciwnym wypadku pełno byłoby moich odpowiedzi np. Jak wyleczyć psa z
    kulawą nogą? - odp.- "a na którą kuleje"?(sarkazm) - to chyba "polityka" tej
    grupy- nie odpowiedzieć tylko się pokazać i "olać" pytanie-w oczekiwaniu na
    "łosia" który się stara!
    Oczywiście jak się już "łoś" znajdzie to się przyczepić do sformuowania
    odpowiedzi bądź błędu ort.
    To już prezydent z okresleniem:"Małpa w czeronym" okreslił się bardziej
    logicznie niż wy!!!!
    Nie znam odpowiedzi-"morda" w kubeł- a nie popis!!!!!