  • Data: 2006-12-16 15:55:56
    Temat: Re: ubliżanie w miejscu publicznym
    Od: "incognito" <k...@...nie.grupa> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:em12n8$nt2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Jak masz własne pytanie to załóż własny wątek.

    > A czy ja twierdzę, że tak twierdziłeś?

    Idzcie do baru ,walnijcie piwo a potem sie nawalajcie po mordzie!
    Czy w tej grupie ktoś *potrafi odpowiedzieć rzeczowo* a nie wymądrzać się
    jakie to rozumy pozjadał?? A pewnie w domu siedzi cichutko żeby się
    *pantofel* żonie nie naraził(jak dobrze że są komputery-bo pewnie byście
    sobie tylko z "kiblem"(tłumaczę-z ceramiką WC)pogadać potrafili).
    Człowiek pyta normalnie i cały czas czeka na normalną odpowiedź-i biedak
    dostaje od jakichś niedowalonych *pantoflarzy* czy jak wolicie *durnych
    pieniaczy* którzy myslą że wszystko wiedzą a w rzeczywistości potrafią tylko
    wydobyć z siebie skomlenie typu:
    > A czy ja twierdzę, że tak twierdziłeś?
    "a czy dupa węża jest wąska"?
    Ciekawe jak długo pobieraliście nauki zżerając nasze podatki żeby wyszkolić
    w sobie taką *elokwencję*?
    No,jestem pod wrażeniem.
    Gdyby to nie była grupa tylko forum to można by powiedzieć że nabijacie
    sobie posty żeby koło nicka było jak najwięcej punktów(sensownych lub
    bez)ale całe szczęście że to nie forum-bo już byście patałachy fruwali z
    banem po IRC-u-do tego się nadajecie(może dlatego dobrze że są grupy)!
    Przepraszam osoby normalne które próbują coś pomóc!
    Przepraszam również za takie podejście do sprawy-ale drażnie mnie to gdy
    ktoś na pytanie(logiczne lub nie)odpowiada w tym stylu! Jak w tym kawale "a
    gdzie została kultura?- za drzwiami!"
    "Kto pyta nie błądzi"-ale wtedy nie było tej grupy i użytkowników pokroju
    Johnson oraz Alek ! Ktoś kiedyś powiedział:"Im większą masz władzę,tym
    większą musisz mieć cierpliwość"-uważałem że to samo odnosi sie do
    wykształcenia-jakże błędne pojęcie-im więcej przed nazwiskiem tym większy
    *kretyn*(co na szczęście nie jest zasadą)-chociaż można twierdzić że
    grupowicze typu:Johnson(ciekawe czy wie wogóle co to znaczy czy się bajek
    naoglądał)czy Alek-mają chociaż ukończone przedszkole(tyle dobrze że nam z
    kieszeni dużo nie ukradli).

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia(bądź nocy)oraz wyższego "poziomu"
    grupy(pyt.zgubiłem psa-odp.a to był pies czy suka?!