  • Data: 2010-03-09 14:51:21
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-03-2010 15:12, R.M. pisze:
    > Witam,
    > Dlaczego ubezpieczenie OC jest w takiej postaci jak obecnie? tzn ze
    > placimy roczna skladke, i jak nie spowodujemy wypadku to pieniadze
    > przepadaja ...
    >
    > powinno byc tak, ze wplacam kaucje, jesli nie spowoduje wypadku to te
    > pieniadze w raz z odsetkami sa zwracane w momencie gdy wyrejestrowuje
    > samochod, natomiast prowizje firmy ubezpieczeniowe powinny sciagac
    > wylacznie od osob, ktore powoduja wypadki

    No patrz, a ja się ubezpieczyła na życie i jak przeżyłam rok to mi też
    składki nie chcieli zwrócić.
    Ba, nie okradli mi mieszkania, nie zalałam sąsiada, nie musiałam się
    leczyć za granicą, nie naraziłam klienta na szkodę i jeszcze parę innych
    rzeczy. I co? Ani grosza nie zwrócili!!!

    CHAMSTWO!!! ZŁODZIEJSTWO!!! I W OGÓLE!!!

    MSPANC

    <i teraz się przekonamy, kto w dzieciństwie za mało czytał>

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813