  • Data: 2010-08-10 08:58:56
    Temat: Re: tzw. odpowiedź NA PIŚMIE
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "inner continental" <i...@g...com> napisał
    2...@x...googlegroups.com...
    >Kiedy, w jakich okolicznościach, jakiś większy podmiot typu osoba
    >prawna jest zobowiązany udzielić tzw. odpowiedzi na piśmie?

    Kiedy zobowiązuje ich do tego prawo. Przede wszystkim w instytucja
    publicznych lub prowadzących w tym zakresie postępowania administracyjne -
    KPA.
    W firmach komercyjnych, czasem pewne szczególne przepisy wywodzą jakieś
    stany prawne w zależności od odpowiedzi na piśmie lub jej braku, mam tu na
    myśli reklamacje itp.
    W innych przypadkach nie muszą.