    From: "KRZEM" <m...@s...pl000>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tytuly naukowe
    Date: Thu, 17 Jan 2002 15:00:40 +0100

    > Od kiedy to tylko profesor jest tytułem naukowym!!!! - jak coś piszesz to
    > pisz na postawie wiedzy a nie "chłopskich domniemań" (nie obrażając
    > chłopów).

    Ano tak też i piszę a Twoją radę polecam Tobie samemu, jak i lekturę ustawy
    o tytule naukowym i stopniach naukowych.

    Tytułem naukowym jest profesor, a stopnie naukowe to doktor i doktor
    habilitowany. Magister, inżynier i lekarz to tytuły zawodowe.

    Art. 1. 1. Stopniami naukowymi są stopnie doktora i doktora habilitowanego
    określonej dziedziny nauki lub dziedziny sztuki w zakresie danej dyscypliny
    naukowej lub artystycznej.

    Art. 23. 1. Tytułem naukowym jest tytuł profesora określonej dziedziny nauki
    albo określonej dziedziny sztuki.

    Marcin.