    From: "Anna M. Urazińska" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzecia reklamacja
    Date: Wed, 16 Jan 2002 22:11:15 +0100

    Zgodnie z k.c. (art.560) w przypadku wady fizycznej rzeczy możesz od umowy
    odstąpić chyba że sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą albo usunie
    wady. Ograniczenie to nie ma jednak zastosowania jeżeli rzecz była już
    wymieniana lub naprawiana- jak w twoim przypadku, chyba że wady są
    nieistotne co raczej w grę nie wchodzi.W razie odstąpienia od umowy ty
    zwracasz kartę, sprzedawca pieniądze.