eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotrzecia reklamacjaRe: trzecia reklamacja
  • Data: 2002-01-16 22:26:14
    Temat: Re: trzecia reklamacja
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 16 Jan 2002, r wrote:

    > Zepsuła mi sie trzeci raz karta graficzna od komputera. Pierwsza karta po
    > drugiej reklamacji została wymieniona na nową. Teraz i ta uległa
    > uszkodzeniu. Gwarancja wygasa pod koniec marca.Czy mogę ją reklamować z
    > tytułu rękojmi i żądać zwrotu pieniędzy od sklepu w którym nabyłem ten
    > sprzęt ?

    Niby z jakiego powodu? Gwarancja biegnie na nowo po każdej naprawie, więc
    można z niej korzystać dowolną ilość razy. Rękojmia natomiast ci nie
    przysługuje, chyba że udowodnisz że kupiłeś kartę już uszkodzoną.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting
    "Do you think there's anything to eat in this forest?"
    "Yes" - said the wizard bitterly - "us." [Terry Pratchett, The Light Fantastic]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1