  • Date: Fri, 07 Sep 2007 14:51:20 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzech smutnych panow - pornografia dz.

    Sowiecki Agent wrote:

    > np. takie ktore z wygladau przypomijaja 5 latki, masz taka 'realna'

    Czyli "przedmiot z wyglądu przypominający broń palną" to wg. ciebie
    "ewidentnie bron palna"?

    > grafike w sieci, gdzie dziecko mamie czy ojcu cos robi. Pokazywali zdaje
    > sie to w interwencji. I wtedy ktos chyba z ministertwswa spr. takze
    > stwierdzil ze przeciez jest to pornografia z udzialem maloletnich
    > ponizej 15 roku. Tez zbyt doslownie przepisu nie wzial.

    Ty mnie pisuarowym ministerstwem "sprawiedliwości" nie denerwuj, bo oni
    to akurat potrafią prawo nieźle ziobryzować...

    Swoją drogą ślicznie podejście pisuarów do prawa ilustruje jedna z
    ostatnich wypowiedzi tego buca Kurskiego: prawo ma w dupie, grunt żeby
    się publiczce "akcje" podobały.

    > pisalem ewidentnie, trzeba porownac wszystkei posatcie ich wiek itp.
    > teraz naciagasz sprawe

    Nie naciągam, zadaję konkretne pytanie.

    > tak jak w przypadku mp3 gdzie rzekomo nei wiesz
    > ktore sa platne :)

    A które są i jak je rozpoznać po samym pliku?

    > rozmwoa bezsensu

    Tak, wiem - za trudna dla ciebie...