  • Data: 2012-08-06 21:08:24
    Temat: Re: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam podobny problem tutaj. Przedwczoraj w "Lidlu" kupilam
    czekoladowe platki sniadaniowe do mleka, o wdziecznej nazwie "Fun Zoo
    Magic Dots" niejakiej firmy "Goody". Otoz chcialam wczoraj to sobie
    zjesc z mlekiem ale po dolaniu te krazki ciasta nakrapiane czekolada
    okazaly sie zawierac jakies skorupy! Tez zazgrzytalo porzadnie w
    zebach! Dzisiaj tez tego sprobowalam, i znowu te skorupy! Okazuje sie,
    ze wszedzie sa w tych platkach. Sadze, ze to zagrozenie
    stomatologiczne za ktore ktos winien wylozyc kase!
    Pytanie, co mam zrozbic z tymi platkami? Jeszcze mam pol torby jako
    dowod.