  • Data: 2005-08-08 14:18:31
    Temat: Re: trudne pytania - zobowiązania w sp zoo
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Udziałowcy sp. zo.o: osoby a,b,c,d (jednocześnie zarząd), a i b -50%
    > udziałów, c i d - 50% udziałów
    > 2. udziałowcy a i b (jako osoby fizyczne) "...udzielają pożyczki sp. zoo w
    > organizacji reprezentowanej przez c i d. C i d działając w imieniu sp zoo
    > organizacji jako uprawnieni przedstawiciele pieniądze te zobowiązują się
    > zwrócić..."

    Rozumiem, że C I D też są w zarządzie. Jezeli tak, to umowa została zawarta
    w niewłasciwy sposób. Spólka powinna byc reprezentowana przez rade nadzorczą
    lub pełnomocnikca powołanego przez Zgromadzenie Wspólników. Pelnomocnickiem
    tym nie może być jednak inny czlonek zarzadu. Takie stanowisko
    reprezentowane jest w literaturze i kiedys czytałem z tego co pamietam
    orzeczenie SN.
    Pozdrawiam,
    Romek