eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotransakcje kradzioną kartą kredytowąRe: transakcje kradzioną kartą kredytową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: transakcje kradzioną kartą kredytową
    Date: Mon, 30 Sep 2002 17:39:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <an9r6d$pj2$1@news.tpi.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <an9m83$fdc$1@news2.tpi.pl>
    <3...@n...o2.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1033400333 26210 212.244.73.171 (30 Sep 2002 15:38:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Sep 2002 15:38:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:108759
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "tan"
    > > >czy są jakieś możliwości dochodzenia zwrotu pieniędzy ze sklepów,
    > > >w których dokonano transakcji kradzionymi kartami kredytowymi ?

    > > ty mozesz dostac zwrot jedynie od banku, ze sklepem umowy nie zawierałeś

    > A czy nie jest tak, ze sprzedawca ma obowiazek sprawdzic
    > zgodnosc podpisu na karcie i na kwitku? A w razie watpliwosci
    > poprosic o dodatkowy dokument tozsamosci?

    jest tak, ale ze sklepem umowy zawierają firmy, które te karty obslugują
    sklep jest przez nich szkolony, zna wytyczne bankow i Visy ale nie znaczy to
    ze tobie wolno dochodzic swych praw w sklepie

    psim obowiazkiem banku jest zwrot pieniedzy na twoj rachunek za transakcje
    ktore reklamujesz - odrazu ale warunkowo. Pozostawia ci te pieniadze jesli
    reklamacja jest sluszna. Juz sam fakt ze bank nie chce ci na czas
    wyjasniania reklamacji zwrocic pieniedzy jest wystarczajacy zeby zwrocic sie
    ze sprawa do rzecznika banku a jak to nie pomoze do arbitra bankowego, ktory
    musi miec odmowe na pismie.

    nic nie pękaj tylko powiedz jaki to bank
    *** blad ***


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1