  • Data: 2002-10-01 07:44:19
    Temat: Re: transakcje kradzioną kartą kredytową
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy nie jest tak, ze sprzedawca ma obowiazek sprawdzic
    > zgodnosc podpisu na karcie i na kwitku? A w razie watpliwosci
    > poprosic o dodatkowy dokument tozsamosci?

    Tak a ja sie podpisalem za przeproszeniem "DUPA " i nawet pani nie byla
    laskawa na to spojzec. Po co sa te podpisy. Po kolejne w hipermarketach w
    Zielonej Gorze maja maszynki do wprowadzania pinow... ale nie wykozysstuja
    tego .. bo za dlugo by to wszystko trwalo wiec wrocili do podpisow. I tak w
    Tesco Auchan i Inter Marche nie wprowadza sie pinow .. bynajmniej mi sie
    juz to nie przytrafia .. wiec jakie to dbanie o klienta .. z takimi sklepami
    banki powinny rozwiazac umowe i po klopocie dla bankow

    AJA