eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotpsa blokuje adresy IP... › Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
  • Data: 2009-01-05 23:17:22
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BartekK <s...@N...org> pisze:

    > BartekK pisze:
    >> może ktoś mądrzejszy by wygenerował ładny tekst z podstawą
    >> prawną/oparciem w regulaminie tepsy, na podstawie którego byłaby
    >> większa szansa pozrywania umów na neo/idsl/polpak terminowych, tak
    >> co by kar umownych nie płacić i udowodnić że zerwanie umowy jest z
    >> powodu/winy tepsy?
    >> Ja to widzę następująco:
    >> 1) pismo (reklamacja?) wzywające do zniesienia blokad, udostępnienia
    >> pełnego dostępu do internetu zgodnie z regulaminem świadczenia
    >> usługi idsl:
    >> "§ 3 1. W ramach Usługi TP zapewnia:
    >> 1) stały i *nieograniczony* dostęp do sieci Internet w technologii
    >> DSL z maksymalną prędkością transmisji do / od Abonenta w zależności
    >> od wybranej przez Abonenta opcji, "
    >> oraz
    >> "§ 17 TP ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
    >> wykonanie Usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, a
    >> w przypadkach w nim nie uregulowanych na zasadach określonych w
    >> Prawie telekomunikacyjnym i Kodeksie cywilnym. "
    >>
    >> Oczywiście zgłoszenie z podanym oczekiwanym czasem rozwiązania
    >> problemu 24h zgodnym z regulaminem tepsianym:
    >> "§ 28
    >> 1. W ramach serwisu Usługi TP zapewnia gotowość służb technicznych
    >> do usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni
    >> ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 18.
    >> 2. TP zobowiązuje się do usunięcia awarii, w czasie gotowości służb
    >> technicznych , o których mowa w ust.1, w terminie 24 godzin od
    >> momentu, w którym TP wykryje awarię lub awaria zostanie zgłoszona
    >> przez Abonenta na numer 0 800 120 810 lub 9393 lub 9330 "
    >>
    >> 2) gdyby problem nie został rozwiązany - to widzę możliwość zerwania
    >> umowy, ale gdyby reklamacja została odrzucona - co wtedy?
    >
    > No i doczekałem się - reklamacja została odrzucona, w skrócie "nie
    > jestem stroną tego sporu i nie mnie dotyczy blokada. Winni (wg tepsy)
    > są administratorzy/właściciele/ktośtam tych adresów IP, bo naruszają
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."

    Jak ktoś poza siecią TPSA może naruszyć *wewnętrzny* regulamin sieci
    TPSA? :-)

    > Co dalej. Sprawa cywilna? (marnie to widzę). Zerwanie umowy, nie
    > płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    > mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć
    > jakiemuś sędziemu co to adres IP...

    Bezpieczniejszą dla ciebie drogą (do rozważenia) może być formalne
    żądanie zwrotu kasy za każdy dzień niedostarczania usługi zgodnej za
    specyfikacją które TPSA odrzuci a ty będziesz pchał przez drogę prawną
    [ ale to *nie jest* sugestia prawnika ]. Wtedy będziesz mógł bez
    zbytniego ryzyka zainteresować swoją sprawą jakieś organizację
    konsumenckie lub konkurentów TPSA i spokojnie czekać na rezultaty :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Z obcego dziecka nigdy nie wyrośnie twój syn.
    -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1