  • Data: 2008-12-31 14:52:54
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP...
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I jesteś pewny, że dziś ci to powiedzieli? Bzdura kompletna.

    Tak, dzis tuz przed poludniem. Tzn. najpierw konsultantka (po wytlumaczeniu
    co to jest IRC) "konsultowala" sie dwukrotnie z kims innym, a na koncu
    powiedziala mi, ze tak ma byc, bo "mnie chronia" itd. Powiedzialem, ze
    chcialbym w takim razie zlozyc reklamacje, przelaczyla mnie do innego pana
    (nie wiedzial co to IRC), ktory, po minutce konsultacji podal mi ten
    przedrostek.

    > Żeby nie było, że się wymądrzam - właśnie to sprawdziłem i efektu
    > nie ma (zgodnie z moimi przewidywaniami), nie można się połączyć z ircem
    > (...)

    Dziękuje za sprawdzenie, wszelkie zrodla potwierdzaja, ze to nie pomaga.

    Vasco