    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: toważystwa ubezpieczeń
    Date: Mon, 20 Mar 2006 13:45:31 +0100

    Patrze, patrze a tu Młody porozsypywal nastepujace haczki:
    > Super !!! Brawo!!! Brawo!!! nakryłeś mnie nie robie ogonków jak wiekszośc
    > informatyków pewnie Fizycy je robia zwłaszcza po FTIiMS.
    > (...)
    LOL
    A czy ja pisalem o ogonkach? Chyba masz problemy z czytaniem... sam nie
    uzywam ogonkow. Popatrz na tytul postu a w kącie to powinni Cie stawiac
    w szkole za te bledy oraz bluzganie.
    A wracajac do tematu... rzecznik ubezpieczonych (http://www.rzu.gov.pl/)
    do tego poszukaj w googlach/archiwum firm znajmujacych sie takimi
    sprawami (np Solvia)
    I drobne rady na przyszlosc - odpowiadamy pod a nie nad postem, wycinamy
    sygnaturki, nie uzywamy slow uwazanych za niecenzuralne, nie krzyczymy
    wielkimi literami (chcesz podkreslic glebie swojej wypowiedzi, podkresl
    ja albo pogrub).
    Nie wiem co to jest "moid malina", slowo "miód" odmienia sie "miodu" a
    nie "miódu", nie nazwalem Twojej wypowiedzi pismem oficjalnym a fizyki
    nie konczylem.
    To by bylo na tyle, bo sie robi OT.
    --
    Michal "badzio" Kijewski