    From: "Młody" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: toważystwa ubezpieczeń
    Date: Mon, 20 Mar 2006 13:10:12 +0100

    Super !!! Brawo!!! Brawo!!! nakryłeś mnie nie robie ogonków jak wiekszośc
    informatyków pewnie Fizycy je robia zwłaszcza po FTIiMS.
    Pogromca ogonków sie znalazł jak nie masz co robic to szukaj innych postow w
    ktorych nie ma ogonków, a nie przepraszam nie w postach tylko zajebiscie
    oficjalnych pism.
    Moze jeszcze cie musze przeprosic drogi panie ze nie chciało mi sie pisać
    ogonków i ze meczyło cie czytanie mojego formalnego dokumentu.

    aha wiesz co jestes ZAJEBISTY, minamuśny jestes jak moid malina to co
    piszesz to jak lanie miódu na moje uszy,
    jak necenie zmysłow starej pralki frania do której ktoś sie zrąbał

    Pozdro heihei

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dvm2vm$dvg$1@inews.gazeta.pl...