  • Data: 2017-08-04 09:29:47
    Temat: Re: to juz bylo
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Aug 2017 20:27:04 +0200, z napisał(a):

    > A kto by się tym przejmował. Ma być mocno, dosadnie, aż w pięty pójdzie
    > :-) "frau" jest ostrzejsze :-)

    Masz rację, znajomość języka ojczystego w środowisku patriotycznym wręcz
    jest źle widziana. Już za czasów IV RP podziwiałem desperackie zmagania
    Ziobry z polszczyzną, czego sztandarową emanacją było "nie posiadam
    wiedzy". Teraz Afrodyta Dojnej Zmiany powiada, że "wziąć" to może lewactwo,
    co jednak nie dziwi, bo już wcześniej zauważyłem, że młotownia również
    miewa stopnie naukowe.

    > A tak przy okazji.
    > Co to jest prawdziwy faszyzm pokazali kibice Legii podczas ostatniego
    > meczu. SZACUN

    Faktycznie, było na co popatrzeć. Trzeba przyznać, że aryjska młodzież nie
    spoczęła na laurach w stolicy i pofatygowała się aż do Ciechanowa:
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/izraelscy-p
    ilkarze-zaatakowani-przez-polskich-pseudokibicow,761
    856.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek