    From: "Mały" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: terminy!!
    Date: Mon, 2 Sep 2002 21:20:24 +0200

    Przede wszystkim dziękuję Sandrze że w ogóle "powiedziała"
    dziś mija mi
    właśnie dlatego że jakiś Sędzia - niedorajdek powalił mnie swoją (pozwólcie)
    bezczelnością
    termin apelacji
    nie miałem sposobności na nic
    na zaznajomienie się z uzasadnieniem tym bardziej
    a już nie mówię żeby kogoś z mecenasów znaleźć...

    jasne mogłem warować na materacu pod skrzynką pocztową...
    bije się w pierś
    i boję się teraz że nie uznają moich argumentów apelacji skleconych na
    kolanie przez 24 (krótkie) godziny.
    Tyle

    Swoją drogą dziękuję za pociągnięcie dyskusji
    być może uświadomi to normalnym Sędziom
    powiedzmy pare spraw
    (nie ma usprawiedliwienia dla niechlujnego pisania odręcznego tak ważnych
    dokumentów jak uzasadnienie wyroku - nie chce już sobie nawet wyobrażać co
    dalej)
    życzę sobie i Wam grupowicze żeby nas niechlujstwo nie spotykało
    i jeszcze żeby niechlujów cofnąć do tych klas....
    sorry zapędziłem się
    jeszcze raz dzięki Sandra i Wy wszyscy za uzmysłowienie mi tego wszystkiego
    pozdrawiam i mocy życzę
    m.