  • Data: 2002-09-02 19:46:14
    Temat: Re: terminy!!
    Od: "Mały" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak
    ale to oznacza że jeśli nie odebrałeś pisma (uzasadnienia) to ono wraca do
    sądu i jest zatrwierdzone "ze skutkiem
    doręczenia" na taki dzień że to jest (żeby nie filozofować) tydzień od
    wysłania (ma prawo leżeć tydzień na poczcie)
    a potem ma skutek taki jakbym go (ja/Ty) odebrał i to od tego dnia liczy
    się termin na złożenie apelacji
    mnie akurat nie było w domu
    coś mnie tknęło by pójść do Sądu i kłócić się gdzie to uzasadnienie
    a tu bomba
    minąło już naście dni od tego że ja "już o d e b r a ł e m"
    owo uzasadnienie
    stąd moj problem
    żeby było jasne zgodnie z procedurą dwa tygodnie dla sedziego by napisał mi
    to uzasadnienie minął jeszcze w lipcu

    no cóż był pewnie na urlopie

    dobra nie bedę antycypował galopował za daleko
    wkurzony jestem po prostu i tyle
    myślę że każdy by był
    dzięki
    pozdrawiam