  • Data: 2002-09-02 19:00:36
    Temat: Re: terminy!!
    Od: kam <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech napisa_(a):

    > Stary, co ty pierdzielisz ?

    Opisuję to co widziałem...
    W żadnym razie nie twierdzę, że to powszechna sytuacja, ale zdarza się.

    > Widziales wyposazenie i komputeryzacje sadow ?

    Tak. Nie da się ukryć, że komputery najwcześniej dostają sędziowie. A
    być może bardziej przydałyby się właśnie pracownikom pomocniczym.
    Zresztą nie trzeba koniecznie pisać na komputerze, jeśli ktoś pisze
    rzeczywiście niestarannie to może się posłużyć też maszyną do pisania.

    > Tez rozpierdziela mnie czas trwania czynnosci przed sadem, ale kurde moze
    > by tak zaczac od uproszczenia procedur, komputeryzacji sadow,
    > i doprowadzenia do sytuacji w ktorej sedzia bedzie prowadzic jednoczesnie
    > powiedzmy kilkanascie a nie kilkaset spraw,

    Nie da się ukryć, że to też prawda. Ale może nie chodzi o to, że ma
    prowadzić kilkanaście spraw a raczej aby zajmował się wyłącznie tym, a
    nie musiał równocześnie nadzorować całej pracy sekretariatu, a niekiedy
    wykonywać ją sam, bo niestety panie tam zatrudnione do niczego się nie
    nadają.

    > Poza tym nie wiem po jaka cholere dowalacie Sandrze ?
    > Przylapal ja ktos na jakiejs fuszerce, czy jak ?

    O co Ci chodzi? Czy ktoś dowala Sandrze? Może przeczytaj jeszcze raz
    całość - będę wdzięczny za wskazanie w którym miejscu.

    KG