  • Data: 2007-02-27 13:07:10
    Temat: Re: teren prywatny... moje prawa
    Od: "piatkos" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedawno byl podobny temat, poszukaj w archiwum grupy. Tam dotyczyło to
    > wspólnoty mieszkaniowej. W wielkim skrócie: możecie nałożyć jakąś opłatę za
    > parkowanie i ew. egzekwować ją na drodze post. cywilnego (jeśli kierowca
    > będzie się uchylać od płacenia).

    widzialem ten watek. ale problem w tym, ze podnajmuejmy biura innym
    firmom. kazda ma wyznaczoen swoje miejsca. i ich nie obchodzi to, ze
    za rok im dam 100 zł ze ktos zajal im miejsce. oni chca miec miejsce
    dla siebie i swoich gosi tu i teraz... czy jest jakis sposob na
    odholowanie takich pojazdow zgodnie z prawem? w koncu ten teren to
    nasza wlasnoc i to poniekad wtargniecie :)

    Wojtek