    From: "yuras" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Date: Sun, 20 Aug 2006 17:26:08 +0200

    wiadomości news:ui4mr3-rec.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Nie. Raczej o wykazanie absurdalności poparcia dla rozstrzelania tamtego
    > motocyklisty. Oraz o właściwą selekcję i szkolenie kadr.

    > Powszechnie wiadomo, że niektórzy motocykliści z trywialnych powodów
    > mają, ahem, problemy z zatrzymaniem się do kontroli.
    Normalny czlowiek zatrzymuje sie gdy policja daje znak kierowcy do
    zatrzymania ,dojdzie do tego ze gosciu bedzie sie tlumaczyl ze mu kolor
    kamizelki policjanta nie podoba. Ustalono ze policja jest od ochrony
    obywatela i ja to popieram i zadnych tlumaczen nie rozumiem .Warto tez
    dopuscic wiekszy dostep obywateli do broni
    juras

    e. Uzasadnianie strzelania "bo się nie zatrzymał, a wołałem, a
    > przecież w okolicy był napad dokonany tak samo poruszającego się
    > bandytę" jest idiotyczne.
    Pomysl jeszcze raz ,gdy zabija bandyci kogos z twojej rodziny inaczej
    bedziesz reagowal ,bedziesz mial pretensje ze nie strzelali do goscia ktory
    uciekal .Wystarczylo sie tylko zatrzymac i dwie rodziny by nie byly w
    zalobie i policjanta i ofiary
    juras