eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotepsa i "lewy" pełnomocnik › Re: tepsa i "lewy" pełnomocnik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tepsa i "lewy" pełnomocnik
    Date: Mon, 9 Aug 2004 15:42:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <1dghk7el9zy48$.dlg@elektro-instal.com>
    References: <cf7fe0$7h9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: s...@r...pbz
    NNTP-Posting-Host: brg224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1092058951 17126 83.29.100.224 (9 Aug 2004 13:42:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Aug 2004 13:42:31 +0000 (UTC)
    X-User: faka700
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.12.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:232295
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 9 sie o godzinie 11:16, na pl.soc.prawo, Maddy napisał(a):


    > Jak żyje nie upoważniałam nikogo do reprezentowania mnie w kontaktach z
    > Tpesą. Sprawa dotyczy telefonu służbowego, w moim biurze.
    > Telefon jest zarejestrowany na firmę (ale w nazwie firmy jest moje
    > nazwisko bo to jednoosobowa DG OF).


    Ja od dwóch miesięcy walczę z BL o reklamację za uruchomienie na mojej
    stacji abonenckiej wybranych numerów i rozmów z rabatem. Reklamację
    przyjęto w czerwcu, kolejną w lipcu - za czerwcową dostałem informację ż
    uwzględniono ją i mam odliczyć kwotę sobie.
    Zdecydowanie, acz kulturalnie zapytałem czy TP S.A. obowiązuje ich własny
    regulamin, w którym jest zapis że reklamacje rozpatrują do 14 dni. Po
    otrzymaniu zapewnień że obowiązuje ich regulamin, zapytałem dlaczego ja
    jeszcze nie otrzymałem pisemnego ustosunkowania się do mojej reklamacji -
    konsultantka nie potrafiła odpowiedzieć.
    Uzyskałem informację jakie to numery sobie wybrałem i sprawdziłęm je sobie,
    należą do firmy związanej z automatyką i nigdy nie dzwoniłem na takie
    numery, więc tłumaczę miłej pani że musiałbym na głowę upaść by wybierać
    numery z sufitu.
    Ale najlepsze jest że na fakturach widać że z mojej stacji były wybierane
    numery z tej listy!!!!!!!
    21-07-2004 zgłosiłem ponownie dyspozycję na przysyłanie bilingów począwszy
    od maja - wtedy sprawdzę sobie czy w takich czasach jak byłyby te
    połączenia wykonywane nie było zerwanej sesji w neostradzie.
    Bo dość często się zdarza że zrywa mi sesję a nie jest to pora serwisowego
    timeouta.

    Ba - na moje pytania w jaki sposób zostały te usługi /rozmowy z rabatem i
    wybrane numery/ uaktywnione - nie potrafią mi odpowiedzieć, czy za pomocą
    telefonu /BlueLine/ czy poprzez złożenie pisemnej dyspozycji.
    W każdym razie na razie czekam na bilingi - potem możliwe że zajdzie
    potrzeba interwencji w URTiP, może i prokuratura.


    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1