  • Data: 2012-02-07 14:12:04
    Temat: Re: teoretyzowanie o malzenstwach nieletnich
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pamiętam jak to dokładnie szło, ale sąd odczytał
    > że z dokumentów (już nie pamiętam czy dostarczonych na żądanie
    > sądu, ja tak "z głowy czyli z niczego") wynika, że oskarżony
    > (czy kto to tam był) jest zdrów na umyśle i jakoś (pewnie
    > zdaniem sądu "dowcipnie" to skomentował, w rodzaju złożenia
    > gratulacji, z okazji "pełni władz") na co ów uczestnik
    > odpowiedział sędziemu "wzajemnie" :>

    Czyli sąd się obraził za pogratulowanie mu pełni władz umysłowych? No
    tak, to wiele wyjaśnia w sprawie polskiego "aparatu sprawiedliwości" ;->

    Tylko... co to ma do mojego pytania względem nastolatków zawierających
    małżeństwo na podstawie fałszywych papierów? (załóżmy, że wyglądali tak,
    że mogli "na oko" te 18 lat mieć)