  • Data: 2012-02-07 14:03:15
    Temat: Re: teoretyzowanie o malzenstwach nieletnich
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Feb 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Umm.... Hę? ;)

    Nie pamiętam jak to dokładnie szło, ale sąd odczytał
    że z dokumentów (już nie pamiętam czy dostarczonych na żądanie
    sądu, ja tak "z głowy czyli z niczego") wynika, że oskarżony
    (czy kto to tam był) jest zdrów na umyśle i jakoś (pewnie
    zdaniem sądu "dowcipnie" to skomentował, w rodzaju złożenia
    gratulacji, z okazji "pełni władz") na co ów uczestnik
    odpowiedział sędziemu "wzajemnie" :>

    Jak nie zapomnę a się potknę to podlinkuję :)
    (chyba było na grupie)

    pzdr, Gotfryd