    From: Dominik & Co <D...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Date: Tue, 11 Apr 2006 09:31:44 +0200

    Marek napisał(a):
    > A gdzie ja to napisalem???

    Tutaj:
    "bo tak naprawdę to telefon na kartę wcale nie jest
    tańszy i wygodniejszy niż abonament. Ale tak jest i już."

    Jeśli wg Ciebie nie stawiasz tu tezy "o wyższości",
    to co?

    > W swojej wypowiedzi interesowl mnie tylko i

    Mnie nie interesuje, co Ciebie interesuje w Twojej
    wypowiedzi (cokolwiek to miałoby znaczyć). Mówię o tym,
    co napisałeś, a nie o czym myślałeś, pisząc to.

    > wylacznie fakt, ze potoczne wyobrazenie na temat prostoty i jasnosci
    > zasad uzytkowania, podtrzymywane zreszta przez dzialy reklamy firm gsm,
    > to fikcja.

    To napisałeś TERAZ. W poprzednim poście tego nie było.

    > A podsumowaniem wypowiedzi bylo "Caly przekret z kartami
    > polega na tym, ze wydaje sie piekne, a wcale nie jest :)."

    Cały przekręt z telefonem za złotówkę polega na tym,
    że wydaje się to piękne, a wcale nie jest.

    Weź Ty zostaw slogany twórcom reklam...

    Postawiłeś tezę: prepaid do dupy, abonament cacy
    (z jedynym, jak napisałeś, wyjątkiem).
    Kiedy Ci prosto wyjaśniłem, że nie zawsze tak jest wyjeżdżasz
    z potocznymi wyobrażeniami na temat prostoty i jasności
    zasad użytkowania.

    Ech...

    > No...

    No właśnie...