  • Data: 2004-10-04 18:54:25
    Temat: Re: teksty ujednolicone
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Oct 2004, SQLwysyn wrote:

    > + Użytkownik "randolph" <r...@p...net> napisał
    [...]
    > + > wer. ujednoliconej; gratis lub za przystepną ceną. Oryginalny format Dz.U.
    > + > (dwukolumnowy) mnie wykańcza :-(
    > +
    > + Nie jestes aby za bardzo wybredny?

    Nie jest :)
    Staram się sam korzystać z różnych innych formatów...
    Podatkowe - polecam www.podatki.pl :) !

    > + Jak ci sie nie podoba to przekopiuj do *.txt i sformatuj w szlaczki i
    > + kwiatuszki.

    Nie wiem jak rozumiesz "przekopiuj do .TXT".
    Rozumiem że w grę wchodzi przepisanie lub OCR ?
    Bo Copy&paste najczęściej kończy się tragicznie dla jakoby
    zaznaczonego tekstu... wyłażą np. kawałki które ktoś "schował"
    w treści :] (już się kiedyś na grupie naraziłem że mam jakiś
    sfałszowany tekst :>)

    pozdrowienia, Gotfryd