    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Date: Mon, 11 Dec 2006 08:20:20 +0100

    wiadomości news:1clt44-ivg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > 100%, możliwa do 100% udowodnienia gwarancja - że nigdy, w żadnych
    > okolicznościach żadnemu psu "grzecznie siedzącemu na podłodze" nagle coś
    > nie odbije (przestraszy się albo co) i nie wykona nieoczekiwanego ruchu.

    hehe
    powiedz ze kpisz
    daj mi w takim razie taka 100% gwarancje ze takiemu taksowkarzowi cos nie
    odpali, ze jego samochod nagle sie nie zapali, ze meteoryt nie spadnie ci
    na glowe itd itp

    powiedz konkretnie jaka gwarancja cie zadowala, realna gwarancja

    > Do klatki wkładasz np. miękki ręcznik, klatkę przypinasz pasami i voila
    > - zwierzę też zabezpieczone w podobnym stopniu, jak człowiek.

    hehehe
    a co ci da recznik w klatce na podlodze, kiedy zwierzak wali w sciane,
    moze wez ty i zapakuj, psa albo kota do klatki i zastosuj wlansne rady,
    zobacz czy wogole sa realne

    > Inna sprawa, że tutaj głównie chodziło o zabezpieczenie _przed_
    > zwierzęciem.

    do tego nie trzeba klatki, szczegolnie jesli chodzi o zwierze w pytaniu

    > Owszem, widzę - np. żaden kot nie okaleczył nigdy człowieka, a zwłaszcza
    > dziecka. A tym bardziej nie zabił.

    no teraz to pojechales po calosci, moze nie wypowiadaj sie na tematy o
    ktorych jak widze nie masz zielonego pojecia, kot domowy tylko dlatego nie
    zabije czlowieka, bo jest zamaly, oczywiscie doroslego czlowieka i
    dzialajac w pojedynke, bo w innych okolicznosciach mysle ze spokojnie da
    rade, nie mowiac juz o troche wiekszych kotach, a mysle ze dorodny samiec
    maine coona dalby rade i nawet zabic czlowieka, gdyby sie uparl

    > Owszem, widzę - znikomy odsetek posiadaczy psów potrafi to posłuszeństwo
    > i karność uzyskać.

    karnosc i posluszenstwo u kota :) powodzenia, kot z racji swej natury
    nigdy nie bedzie taki jak pies, karny, posluszny i przewidywalny, bedzie
    robil to co od niego chcesz tylko do tego momentu kiedy on tego bedzie
    chcial