  • Data: 2006-12-11 08:01:10
    Temat: Re: taksowkarz odmawia wykonania uslugi
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:cokt44-mug.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nadal powtarzam ze w tym temacie nie mowimy o pierwszym lepszym psie

    Ale dla właściciela to może być pies o wartości jego wagi w złocie
    wysadzanym brylantami, mądrości prof. Miodka i łagodności Matki Teresy.

    Tyle że dla taksówkarza może to byćjest po prostu pies, duże bydle któremu
    może coś do głowy skoczyć, a które dodatkowo rozsiewa kłaki po całym
    samochodzie (o czym mowa w innym podwątku).

    > i co z tego?
    > to znaczy ze w pewnych okolicznosciach nie moze zachowywac sie
    > irracjonalnie, lub wrecz niebezpiecznie dla otoczenia?

    Może. Dlatego też klient nie musi korzystać z usług taksówkarza choćby ten
    nie wiem jak nalegał na kurs :)

    p. m.