    From: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: takie rzeczy tylko w Erze
    Date: Fri, 26 Jun 2009 16:43:21 +0200

    olo wrote:

    > Telefon znajomej rozpoczął własne życie i regularnie co 6 minut zaczął
    > łączyć się z Internetem. Zgodnie z cennikiem każde nowe połączenie jest
    > taryfikowane i pomimo braku właściwej transmisji (oprócz danych
    umowa. jesli tel. byl 'z ery' (promocja itd) to jesli jest umowa ze za niego
    odpowiadaja (watpie) to sa jakies szanse. jak nie ma umowy to sorki, ale
    trzeba czytac co sie podpisuje (z cyklu dlaczego uslugi abonamentowe bez
    limitow to zly pomysl - chocby dlatego ze za dostep do tel. odpowiada
    abonament, a tel. ktory praktycznie jest komputerem i ktorego
    oprogramowanie ma wiecej dziur niz szwajcarski ser to tak jak kupic sobie
    komorke na abonament i zostawic ja na dworcu...)