    From: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tak sobie spam
    Date: Fri, 15 Oct 2004 09:12:37 +0200

    Użytkownik "JDM" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ckmsr8$tnn$1@opal.icpnet.pl...
    > dostałem takiego maila
    (...)
    > czy to jest legalne??? pytam bo nic o podatkach tam nie wspominają z tego
    > rodzaju działalności, się zastanawiam co mam nadawcy odpowidźieć :) wsumie
    > napisalem mu ze dla mnie to 286 KK ale prawnikiem nie jestem wiec moze sie
    > myle, moze jest to legalne???

    To się kiedyś nazywało "łańcuszek św. Antoniego" i wersji nieszkodliwej
    polegało na wysyłaniu kartek pocztowych ;)
    Na oko, nikt tu nikogo nie oszukuje, procedura jest prosta i zrozumiała, a
    jeżeli przychód zostanie zgłoszony do opodatkowania, to chyba nie ma w tym
    nic nielegalnego?
    Natomiast, każdy kto ukończył (ze zrozumieniem) kurs arytmetyki na poziomie
    szkoły podstawowej łatwo zauważy, że gdyby to miało działać, każdy naiwny
    musiałby pozyskać kolejnych 10 naiwnych, co daje przyrost naiwnych w tempie
    wykładniczym i pula naiwnych skończy się nie później niż w 6 kroku -
    zakładam, że naiwnych jest w naszym kraju mniej niż 1.000.000 :)
    nn