    From: "tegesik" <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tajemnicze długi i wydatki żony- długie
    Date: 19 Jun 2006 05:37:32 -0700

    ArtG napisał(a):
    > Użytkownik "tegesik" <s...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:1150719596.919135.254990@i40g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    > Witam
    >
    > Mam problem z żoną. A właście to chyba ona ma.
    > Chodzi mianowicie o pieniądze w małżeństwie. I nie wiem jak problem
    >
    > ---------
    >
    > Nie napisałeś czy żona pracuje ?

    tak, pracuje, zarabia w firmie 1000 zł plus jakies prowizje ze
    sprzdaży-płacone do reki (to one mialy być uzyte teraz do
    dokończenia remontów)
    ja 2650 minus 200 raty kredytu firmowego. podział obowiazków
    finansowych jest taki: do jej wypłaty do mojej czyli jakieś 10 dni,
    ona finansuje nasze życie, potem ja (czyli jakieś 20 dni) z czego
    płace czynsz i ratę kredytu hipotecznego
    to chyba wszystko co mogę powiedizeć..... (aha, wczęśniejsza
    rozmowa o wspólnym koncie spełzła na niczym, gdyż żona
    powiedziała zę wtrdy to już nie miałaby "swoich" pieniędzy)
    pozdro
    tegesik