  • Data: 2003-10-06 20:41:28
    Temat: Re: tajemnica korespondencji...?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-06 22:12 Lesio napisał(a):

    >Czy przytaczając (cytując) na usenecie list(y) napisany do mnie przez osobę
    >nie prywatną ale będącą szefem (właścicielem) firmy (a korespondencja
    >dotyczy wyłącznie spraw "służbowych") narazam się na jakieś konsekwencje?
    >Np. czy taka osoba może mnie pozwać za ujawnienie tajemnicy korespondencji
    >lub inne coś????

    To trudno jednoznacznie odpowiedzieć.
    Jeśli pisze do Ciebie rzecznik prasowy, to oczywiście, możesz zacytować.
    Jeśli np. pytasz o cennik jakichś wyrobów, to też raczej nic złego nie
    będzie. Ale jeśli np. podajesz szczegóły jakiejś poufnej umowy...
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"