  • Data: 2023-03-02 20:50:30
    Temat: Re: szyba
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2023 o 20:35, PD pisze:

    > Tylko ja nie wykazuję, czy się opłaca czy nie tylko pokazuję mechanizm
    > jak to działa, i który jest dokładnie taki sam jak w grach hazardowych.
    > Czysto finansowo to się nigdy nie opłaca. Natomiast jeśli by w ten
    > rachunek wmiksować "święty spokój", i indywidualnie go wyceniać w PLN to
    > pewnie często by się opłacało.

    Przede wszystkim odpada przepychanie się z pokrzywdzony po sądach i
    udowadnianie, że się nie jest żółwiem pomimo oczywistego braku skorupy.
    Choćby biorąc opisany tu na początku przypadek szyby. Udowodnienie
    policjantowi winy w rozbiciu szyby jest prostsze, niż przekonanie
    ubezpieczyciela, że policjant prowadzący radiowóz ponosi winę za
    przypadkowy kamień.

    O ile możliwy był mniej lub bardziej formalny nacisk na policjantów
    przez przełożonego, który ostatecznie doprowadził do kretyńskiej
    sytuacji, to ubezpieczyciel by nie wpadł na pomysł, by jeździć po
    mieście w poszukiwaniu wywrotki ze żwirem.

    --
    Robert Tomasik