  • Data: 2022-02-15 15:03:31
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2022 11:36:31 +0100, J.F napisał(a):

    > Zakazenie czesto wykrywa sie przy okazji zachorowania.
    > Kiedy sie ostatnio testowales?
    > To jak mialbys wykryc zakażenie bezobjawowe?

    No właśnie. Zakażenia bezobjawowe w ogóle nie są rejestrowane, a objawowe
    może tak, a może nie, bo w podkarpackim mateczniku suterena nie pójdą się
    zbadać nawet przy gorączce i braku oddechu.
    Reasumując, prawdziwa skala zakażeń jest nieznana.

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,czlonek-rady-medycznej--zakazen-jest-kilka-razy-
    wiecej-niz-oficjalnie,artykul,71970805.html

    Przepraszam, że link nie do tłitera, ale wyguglał mi się akurat jakiś
    Medonet.

    > Bo po pierwsze - chcemy dane z ostatniego czasu, a nie hurraoptymizm
    > sprzed roku.

    Wziąłem dane z ostatnich 2 miesięcy. Shrek powiedział, że to się nie liczy,
    więc powtórzyłem rachunki dla okresu 1.01-7.02.2022, tak jak dla wykresu
    Roberta z tłitera.
    Skąd ten "hurraoptymizm sprzed roku"?

    > Po drugie - co znaczy nic nie warty?
    > Zakazenia to jedno, zachorowania to drugie.
    > Nam wychodzi, ze szczepionki nie chronia dzis przed zakażeniem.

    No bo przed zakażeniem omikronem nie chronią; pełna zgoda.
    Shrek wyskoczył z wykresem, że zaszczepieni bardziej się zakażają. No to
    pokazałem, że dane o zakażeniach są do dudy, bo dane o zgonach im przeczą.
    Wychodzi, że na Podkarpaciu umierają, a się nie zakażają.

    > I druga rzecz - czy Omikron opanowal juz podkarpacie?

    Mamy dane na ten temat?
    Na tłiterze mają wszystko, ale ja się z tymi genialnymi samoukami nie znam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl