  • Data: 2022-02-15 17:56:29
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.02.2022 o 16:29, J.F pisze:

    > A to nie ty wyskoczyles? A my tylko przemyslelismy dane :-)

    Gwoli ścisłości - z wykresem wyskovczyłem ja. Cały czas nabijając się z
    ideii że z jednego wykresu można wyciągać jakiekolwiek wnioski jak na
    dane wpływa pierdyulion czynników. Gwloi ścisłości też nie
    interpretowałem tych danych a jedynie napisałem że fajna korelacja.
    Wnioski wyciągnął sam zainteresowany i oczywiście przypisał je mnie;)

    > My pewnie nie, lekarze moze cos tam maja.

    Dziś pisali że chyba 98% tego co sprawdzali w polsce to omikrom. Katarł
    wyparł zabójczego wirusa. Być może podlasie leży na kompletnym zadupiu
    ale do podkarpackiego turysty jeżdzą i roznoszą więc wielkiej różnicy
    nie będzie.

    Już kiedyś pisałem - jakby covid zmienił się w nieszkodliwy katar to
    jeszcze misesiąvcemy będą raportować zgony "kowidowe" (każdy u którego
    wykryli katar) i tak naprawdę nic się nie zmieni. Gro ofiar to nie ci co
    umarli bezpośrednio na covid.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.