    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: szury w życiu codziennym
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <su8qng$eil$1@dont-email.me> <q...@4...com>
    <sub1m7$elk$1@dont-email.me> <2...@4...com>
    <sudb3f$sks$3@dont-email.me> <2...@4...com>
    <sue3ju$46i$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <sue7h5$46i$3@dont-email.me> <xwatdd49tdt$.1qxf2xq5j76k.dlg@40tude.net>
    <suefmo$ut8$2@dont-email.me>
    Date: Tue, 15 Feb 2022 12:37:25 +0100

    On Mon, 14 Feb 2022 21:56:56 +0100, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    w-arm-jeszcze-35-tys-respiratorow

    ,arm-wymieni-przekazane-szpitalom-nieskalibrowane-re
    spiratory

    > Ja podałem - jak napisali - ile przygotowali dla covidowcow.
    > Przypuszczam że tak jak nie wszystkie łóżka, tak i nie wszystkie
    > sprężarki oddelegowali.

    Ale tu nie chodzi o delegacje, tylko ARM ma zapas respiratorow,
    ktore leza i czekaja ...

    > Może czekali na znak, na trup ścielący się gęsto na ulicy i tak jeden

    Moze i tak, ale to troche za pozno na szczepienie.

    Z WHO
    https://covid19.who.int/region/euro/country/pl
    Tydzien 24.01

    J.