  • Data: 2022-02-12 18:38:02
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 16:47, Shrek pisze:

    > Rozmawialiśmy czemu szczepionka straciła skuteczność.

    Nie.
    Rozmawialiśmy o przewidywaniu przyszłości przez naukowców:

    "Bo naukowcy nie są od przewidywania przyszłości, a ty nie rozumiesz jak
    działa i czym zajmuje się nauka."

    "Oczywiście, że są. Po to są who, cdc, nasze pzeh i inne rady medyczne,
    żeby doradzać w zarządzaniu pandemią czyli "przewidywać przyszłość"."

    > Ty powiedziałeś
    > wtedy:
    >
    > "...bo oczywiście jak politycy nie skorzystają z tych rad, to znaczy, że
    > naukowcy ludzi oszukali i są debilami, bo nie potrafili przewidzieć
    > przyszłości.
    > Serio? "

    I tutaj najwyraźniej się pogubiłeś.

    > Tak btw, to "zalecenia naukowców" to były właśnie dwie dawki.

    Które są skuteczne.
    Zapomniałeś dodać.
    Czego dowodem są badania naukowe, wykresy które sam osobiście tu
    zamieściłeś w ludzkim języku, oraz efekty szczepień w państwach, w
    których jest wysoki procent zaszczepienia ludności.

    > I taki
    > schemat politycy zrealizowali.

    A inne olali, albo nie zrealizowali, bo mieli na horyzoncie spalenie
    miasta przez szurów, albo szurów mają w swoich szeregach i w swoim
    elektoracie.

    > A to chuj jebany - dwie dawki wziął...

    A potem ze strachu przed szurami nawalił w gacie.

    Pozdrawiam
    Piotr