    From: HIKI <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Date: Fri, 19 Sep 2014 00:47:00 +0200

    > Z helikopterka w szczególności. Zgadza się.
    > Natomiast "nie do ludzi" (i zwierząt, i dóbr materialnych,
    > i "przedmiotów kultu" i ... w ogóle) już można.
    > Procarza strzelającego do tarczy też chyba możesz... pozdrowić ;)

    W sumie tak jak strzelajacego z wiatrowki na zawodach.

    Jednak jak ostrzelal koles tramwaj to go szukala policja.

    > Po prawdzie w Europie jedyna śmiertelna ofiara to AFAIR krowa
    > w Hiszpanii, ale właśnie tych satelitów bardziej bałbym się
    > niż 0,5kG helikopterów :)

    Nie.

    Satality spadaja rzadko.

    A droidow w powietrzu coraz wiecej.

    Niedawno podczas jakiegos maratonu spadl na uczestnika, i uczestnika
    zabrano do szpitala.

    0,5 kg spadajace z 30 m moze zrobic szkode.

    --

    Fug the Sigstem!